New York’ta dogum yaptim, burada gebelik takibi bile farkli Turkiye’den. Ultrason doktorum sormustu bana dogum tercihimi, normal istemistim. Normal oldu ama biraz zor oldu sezaryene alacaklardi son anda. Sizin ilk dogumunuz sezaryen ise sanmiyorum ki normal doguma zorlasinlar. Kaldi ki artik Turkiye de bile sezaryen dogum sonrasi normal dogumlar yapilmaya baslandi eger anne adayi bunun icin uygunsa.