Rapunzea ben Moskova’da doğum yaptım , normal doğum oldu. Burda da sağlıkla ilgili problem olmadığı sürece sezeryan yap diue istesen de yapmazlar asla. Ya bebek ters yatsa , yada başka bir sorun varsa sezeryana alırlar , yoksa normal doğum yaptırırlar. Aslında öyle de olmalı zaten. Bide çocuk doğunca vatandaş alma şansı yok. Ya anne Rus vatandaşı olmalı yada baba