Eyllece travel sistem pismanliktir 😔 bizde var, çok hantal, çok ağır. Katlayinca Clio nun bagajina sığmıyor. Her seferinde tekerlekleri çıkarmak zorunda kalıyoruz. Eger ki araba hep kurulu kalacak (eve al katliyoruz mesela) ve düz ayak yerlere gidecekseniz şehir içinde güzel olabilir ama arabaya indir bindir eve sok çıkar katlayacaksaniz çok zor. Kabin boy araba candır. Ama onun da yatış pozisyonu olanını bulun. Bazıları sadece dik oluyor diye biliyorum.