Elifnisaaaa ikizlerim 3 ay 20 günlükler. Her akşam sekizde sırasıyla banyo mama terasta beş dk hava alma rutinimiz var. Sonra yataklarına yatırıp ellerini tutuyoruz. Bir kızım başını severken uyuyor bir kızım elini tutarak. Birini babası birini ben alıyoruz ertesi gün bebek değiştiriyoruz 😀En geç dokuzda uyumuş oluyorlar. Bence rutin çok önemli. Düzen için erken demeyin 2 aylıktan beri bu düzenimiz henüz bozulmadı tatiller dahil. Gündüzleri de 1,5 saatte bir uyurlar. Akşam beşten sonra uyutmuyorum ama. Bir de atak negatif enerjisine girmeyin bence ben bu konuda rahat ve pozitif olmamım da faydası olduğunu düşünüyorum.