@Elifnisaaaa Bazı bebekler uykuya kolay dalamıyor ne yazık ki, benim kızım da öyleydi. Uykusu olduğu halde direnir sonrasında ağlama krizlerine girerdi. Aslında dalamadıkları için oluyor hepsi. Ben bir çok uyutma yöntemini denedim siz de hepsini deneyin zaten birini seçiyor. Ama en rahat ve bebeklerin sevdiği yöntem kucakta pışpışlamak ve ninni söylemek. Hem sizin kokunuzu almış ve rahatlamış oluyor hem de güvenle uykuya dalıyor.