Sinem91 Mefeannesi Çok ince yastık. Ebebekten almıştım. Sanırım bir 10 tane vardır. O kadar çok terliyordu ki geceleri sürekli yastık değiştirirdim. Ama bebekken yastığı boynunun altına değil de sırtına kadar getirirdim. Şimdi canı nasıl isterse öyle yatıyor 🥰
Barlasb10 Bende gündüz uykularında ve uykuya geçerken kullanıyorum yastıkta denmez ona çünkü çok alçak yatırırken hem boynunu hem başını destekliyor yani sadece kafası yukarıda kalmıyor gece uyurken de alıyorum yastığı
Sarikuzumalp Mefeannesi 25 aylık daha yeni yastığa başladım ben yastıksız alıştı pek istemiyor ama şimdi alıştırmaya çalışıyorum
Araseymen Mefeannesi 2 yasina kadar onermiyorlar kemik yapısı eğri olur die.ogljm 19 aylik hala yastiksiz yatiyor ki o da benim gibi yüzüstü yatmayi cok seviyor e öyle de en guzel yastiksiz yatiliyor zaten 🤣🤣 bende oglumda yastiga gerek duymuyoruz ben bazen sirf yastiga sarilarak uyumak için kullanıyorum 🤣🤣
GokturkAlp Mefeannesi 28 aylık oğlum, 2 yaşından sonra yatağa küçğk yastık koydum ama yastıkla uyumayı sevmiyor, hala yastıksız uyuyor. Ama 2 yaş başlamak için ideal diyorlar.
iki_prens_annesi_ Mefeannesi bunu bende merak ediyorum 17 aylik olcak hic kullanmadim ama bu kadar sık uyanmasın sebebi yastik olabilir mi diye dusunmeye başladım
Mefeannesi @iki_prens_annesi_ genel olarak 2 yaşına kadar demiş anneler canım biz daha miniğiz 2 sene var bize😀