Ilk bebegimde avent cam olanindan kullanmistim. Meme reddi yasadim. Biberondan mi bilemiyorum ama memeyi verince aglama krizleri yasiyorduk. Sonrasinda sagarak verdim anne sutunu hep. Ikinci bebegimde ise lansinoh kullaniyorum meme reddi yasamadim 3 aydir