Onsubatikibinondokuz canım benim bebeğimde 3 ayına kdr hergn günde 2-3 kere kakasını yapardı sonra azaldı gnde 1 e sonrada 2-3 günde 1 düştü. Ve farkettimki kaka yapmadıgı zamanlarda gazı kötü kokuyordu. Yani kaka çıkışı olmadıgı için sanırım gazıda kokuyo. Şimdi 3/4 günde 1 yapıyo. Gazının kokusuda hafifledi. Sanırım düzene girdi. Doktorunada sorduk normal demişti.