Ebruseyda biz yaklaşık 1 aydır şöyleyiz: gece her saat başı uyanma, sırtı yere geldiği anda bağırıp ağlama, sürekli mızmız olma hali, sürekli kucakta durmayı isteme, uykusu geldiği halde uyumamak için çığlık atma, memeyi emerken kendini geriye atıp çokluk atma oyun halısında bile 5 dakika durmama, gündüz maksimum 40 dakika uyuma. Doktora özellikle sordum atak aylarına inanıyor musunuz diye evet inanıyorum dedi :) kime sorduysam sabır geçecek diyor :)) ne zaman peki 3 yaşına gelince mi 😂