sedaomur26 sevgili guzel anne 💕 benim bebegimin 3 aylik kilosu 6000 idi
Ama soyle bisey var 3900 dogdu ilk 2 ay cok guzel kilo aldi 2.aydan 3.aya geciste ben emzirme saatlerini 4 saate cekmistim buyudu artik diye sadece 400 gram almisti🙁 simdi 3 ay 21 gunluk biraz daha artmistir kilosu sizinki de bence normal seyirde.ben sma optipro veriyorum gunde 2 kere 60 cc..onun disinda 2 saatte bir emziriyorum gece 12 ye kadar rutin bu.12den sonra da 1 kere kendisi uyaninca.sma kilo aldirmiyor diyolar ama bilmiyorum 🤷♀️