Öncelikle kıyaslama postu değildir lütfen cok bilmiş tayfa gelip hor bobogon golosomo forklodor demesin sorunumuza gelelim bebegim 3 aylik ve 4700 kilo 1 ayda 300 gram tek almis mama takviyesi veriyorum suan doktor kontrolü altında tabi ki aptamil pronutra kullanıyoruz hangi mama daha iyi acaba onerilerinize açığım ☺ birde 3 Aylık bebislerin kiloları ne zayıf olması benim icin sorun değil tabi ki ama 300 gram çok düşük