Annesininmucizesi_ Asel16 önce bamyaların saplarını usulüne uygun kesiyorum , yıkıyorum . Daha sonra tencerede kaynayan suyun içine koyup çok az limon tuzu ve tuz koyup haşlıyorum bi kaç dk sonra buzlu suya atıp şoklıyorum ve poşetleyip kaldırıyorum