Mihranimmm bide 19 aylık olucaz bi dönem çok hastalandı iştahsızlaştı o dönem yesin toparlansın diye ööizgifilme alıştı şimdi çizgifilmsiz yemeyo pişman değilim ama halsizlikten bayıldı sanıyodum uykusunda gidip gidip dürtüyodum yemek yesin yeterki diye az yer ama yinede yer gün içinde eline ne bulursam veririm artk ayırt etmiyorum valla yesin yeter ki