Benimki de aynı böyle sabah kahvaltısını hazırladım ağlıyor yemicem diye en son tamam kızım yeme dedim yere indirdim yarım saat ilgilenmedim kendi halinde takıldı yarım saat sonra geldi ne varsa sildi süpürdü resmen en son kasesini dikmiş domatesin kalan suyunu içiyordu 😂😬😬