Ennnna91 benim bebeğim 3 aylık oldu 40ndan sonra yapmamaya başladı lavmanla destekleyerek yaptırdık ama hala yapmıyor 2 aydır biz yapmazsak yapmıyor çatlayacak gibi oluyor çocuk cerrahına götürdük o da çocuk gastroenteroloji bölümüne gönderdi Şuan sonuçları bekliyorum 🙏🏻