Yademveannesi Deleted12 Ek gıda reddi vardı. Sadece mama ile besleniyordu. Sütüm de kesilmişti o dönem. 3 saatte bir 180 cc hazırlıyordum. İçiyordu. Bazen 20 - 30 kalıyordu. Gündüz 5 gece 1 veya 2 kere besleniyordu
Rikaa Ygzmomm biz evolvia kullaniyoruz 8 ay 1 haftalik bebegim kilosu cok. 2.5 gunde 1 paket gidiyor yaninda ek gida da var. 2 kez falan cop oluyor maximum. Doktor bize 30 kutu yazdi aylik.
Rikaa Yademveannesi evet doktorumuza rica ettik kilosuna gore yazdi fazla geliyor zaten ne olur ne olmaz elimizin altinda bulunsun dedik sagolsun yazdi doktor
Yademveannesi Rikaa Kaç aylık kaç kilo acaba? Maşaallah diyeyim o zaman 🧿 Mama sayısında üst sınır yok demekki. Ben var sanıyordum
Rikaa Yademveannesi varmis zaten bir sinir saniyorum 30, baska eczane bize 15 demisti ama suan aldigimiz eczane 30 verilebilcegini soyledi o sekilde aliyoruz. 12 kilo 8 aylik
Yademveannesi Rikaa Benm de aklımda 15 diye kalmış da l yüzden merak ettim. Maşaallah bebeğinize 🧿 Gerçekten oldukça fazlaymş kilosu. Teşekkür ederim ,☺️
Ygz03 Ygz03 sanırım birazda genetik eşim aşırı zayıfmış uzun yıllar . Ek gıdaya geçince kısmen toparlar diye Ümit ediyorum 😊
Rikaa Ygz03 bizimki de zayifti upek markasinin harnup pekmezi var doktorunuza sorup sabahlari onu verin 1 cay kasigi toparliyor merak etmeyin ek gidayla