Kevseryldz Aysehris mama meme gidiyoruz doğduğundan beri 10 günlükken başladım şu an 3 aylık günde 30 cc 40 cc arası içiyor
mavilimor Aysehris doktorun su verme demesinin sebebi midede boş yer kaplamasın ki emmeyi etkilemesin. Beslendikten sonra verebilirsin. Biz mama içiyorduk o yüzden her mama sonrası mutlaka bir çay kaşığı da olsa veriyordum. Yoksa suyunda bir zararı yok tabiki. Kaynamış ılımış su verilmeli ki bakteri mikrop kireç olayı sıkıntı olmasın.
Derinsart Aysehris benim bebegim 4 aylık bende hic vermemiştim taki geçen hafta doktor kontrolune gidene kadar 3 lt su icmemi söyledi ki icemiyorum üc litre cok🙁cocuk cok terliyormu diye sordu kafası sırtı su içinde kalıyor emerken veya uykuya dalarken dedim ozaman gün icinde bi çay kaşığı su verebilirsin dedi terledigi her zaman ver suyu dedi simdi basladim 1 cay kaşıgı su vermeye
2bebelianne__ Derinsart o kadar terliyorsa 1 çay kaşığı su yeterli gelmez Allah korusun böbrekleri kurur açken vermeyin bnce şu mu dedi şişer anne sütü almaz onun dışında istediği kadar verin havalar çok sıcak içi kurur vermelısınız
Damla_eflin Aysehris Ben 2 Bucuk Aylıktı Ogluma Vermeye Basladım Çöl Sıcaklıgı Gıbı Ikı Uc Kasık Veriyorum Suan 3 Ay 9 Gunluk
Kokina35 Şuan 4 buçuk aylık , 3 aylık itibariyle ara ara veriyordum ama sıcaklardan çok terlediği ve sıvı kaybı olduğu için her meme sonrası 3 çay kş veriyorum