Aysehris 1,5 aylıktı verdim çünkü bebeğim çok sıcaklara denk geldi mama da verdiğim için idrar rengi koyulaşınca verdim. Doktorlar vermeyin diyor ama geçen burda bi hanımefendi post açmıştı bebeğime su vermiyordum böbreklerinde kristalleşme olmuş yatırdılar düzelmezse taşa çevirecek doktorlar biz yasa gereği su vermeyin diyoruz deyip işin içinden sıyrılmışlar. Suyun ne gibi bi zararı olabilir ki aksine verilmezse zararı olur. Ben veriyorum pişmanda değilim yaz günlerinden geçti sonuçta su olmadan hayat olmaz