Haticecaliskan Kızmayın lütfen ama neden çok merak ediyorum gerçekten ? Sürekli benzer postlar açılıyor. Yeni doğum yaptım oğlum 1,5-2 yaşında çıldırıyorum dayanamıyorum vs vs vs. Kazara olan bir derece ama bile isteye neden hem çocuklara hem de kendinize (vücut bile yeni toparlanmaya başlıyor, ruhsal boyutu geçiyorum) bu kadar zorluk yaratmak istiyorsunuz 🤷♀️ Bekleyin hiç olmazsa bi 3 yaşına gelsin en azından memeden, bezden kesilsin. Belki yarım gün kreş çağına gelsin, hepiniz bi nebze rahat edin. Kendinize de çocuklara da eziyet etmeyin bence bile bile.