tugceyildiz bebekveannesi00 evet törpüleme filan da varmış ama güvenilir bir yer bulmak lazım güzellik merkezleri yapıyormuş
bebekveannesi00 tugceyildiz Ay bu devirde de hicbi yere guven olmaz kalsin kaldigi gibi en iyisi sorun surds ikinci ccukta dusunmuorum yani uzun bir sure.
Hilal9797 bebekveannesi00 cnm iz kremi yazıyorlar biraz pahalı 270 mi ne ama.cok etklili onu kullan bwnce kremin adı contractubex
tugceyildiz Bir de bu iz kremleri işe yaramıyor diye biliyorum çünkü bizimkisi iz değil farklı bir oluşum. Kat kat deri üretiyormuş vücut o yüzden zor
Damla29 bebekveannesi00 bide hamileyim 7 aylıktı oğlum hamile kalmısım suan 11 aylık oğlum 4 aylıkda hamileyim ve dikişlerim sancı yapıyor fenaa şekilde
mom726272 bebekveannesi00 düzelir İçin rahat etmiyorsa bir doktora göster sonrasında yine kantaron kullan yara izini geçirebilecek en iyi şey o
bebekveannesi00 mom726272 Evet cok haklisin kucuk.yigemlerim.var ne zamn dusselernyaralarina kantarom suruyoruz baya iyi
Busraata bebekveannesi00 11aylik belli belirsiz siyah bir çizgi şeklinde kaşıntı kızarıklık 7aya kadar vardi
Tokyo bebekveannesi00 sanırım bu vucud ve doktora baglı 🤗sezaryan izim yok desem yeridir minnetarım doktoruma🤗🤗 Ablamın daha uzun seneler olmasına ragmen et katmanı var 🥺yarık gibi şekli
bebekveannesi00 Tokyo Belki de vucut seklidir bence benimde doktorum cok iyi cok memnunlar.herkes ama.ne bilim bende boyle.oldu iste
Asyaipek bebekveannesi00 benim de aynı kuzum kestikleri yer pizzanın kenarı gibi😂kabarık13 aylık olduk hala aynı ve acayip güzel kaşınıyor dayanamıyorum 😂 bi akrabamın kalemle çizgi çizilmiş gibi hiç kabartı yok benim niye böyle baget ekmeği gibi oldu anlamadım
bebekveannesi00 Asyaipek Vallahi kesinlikle.oyle canim,aynen benimkide oyle iste.dedigin gibi kaşinioda bazen lazare gidecem korkuyorum bisey mi olur diye
Koalina bebekveannesi00 Evet ben çoğu zaman bakamıyorum korkudan panik biriyim zaten gördükçe moralim bozuluyor ama napalım annelik bu olsa gerek😞
Tokyo bebekveannesi00 doktorunuzdan eminseniz tamamen bünye ile alakalı saglıkla kalın inşallah 🌿 Ablam hiç memnun kalmadı ona yorduk