Merabalar bebegim 9 aylk oldu şu an dikişlerim kabartma haritasi olur ya aynen oyle.tam kesi yeri kabarik ve bazen kasinior kizariga yakn rengi var .ilk bas kaynıyo falan sandim normak sandim.agri yok.bu sebeple doktora gitmedim.bebegim kolikti kendimle ikgikenme firsati bile bulamadim.Ama simdi birkac kisiye daha sordum kimsenin dikisi bu şekil degilmiş.bi cizgi sadece belli belirsiz diyolar.Sizlerin nasil,benimki gibi olan var mi ya?