SB_ 60 damla bana çok gelmişti de acaba ben mi yanlış anladım doktorun dediğini diye düşündüm , bebeğim daha küçük olduğu için ne zaman acıkacagı belli olmuyor bende emzirmeden hemen önce kaşığa 15 damla koyup veriyorum , hemen üstüne emziriyorum böyle de faydası olur inşallah , biogaiayı saati saatine kullanıyorum sab simplex damlayı da mı saati saatine kullanmak gerekiyor acaba çünkü uykuda vermeye çalışınca uyanıp ağlıyor ve uykusu bölünüyor