Ben ilk doktora götürdüğüm de sab simplex verdi. Eczacı üstüne günde 3 defa 2 damla yazmıştı. Ama hiç bir etkisi olmadı çok zorlandık. 2.ayında başka bir doktora gittim. Çok az olduğunu söyledi günde 4 defa 7 damla ver dedi. Etkili oldu biraz. Ben kendim ekstradan biogaia da aldım. Günde 1 defa 5 damla veriyorum her gün aynı saatte. İkisi birden baya etkili oldu. Memnunum.