Mervekklkdmn 4 ay 24 günlük bu uyku gerilemesinden heralde diyorum ama atak haftasında değil gözüküyor valla çok zor. Benimki bugün 6da kalktı 9da uyudu 9.40da kalktı 11.45de uyudu şimdi uyandı yine kucağımda 😭😭 ne kendime vakit ayirabiliyorum ne evin işini yapabiliyorum inşallah geçer ya