trn-mom55 biz de sarılık atlattık, ben de senin gibiydim. Doktorum bana 4 aylık olunca gece uyandirma, kendi acikirsa aglar dedi, ona ragmen icim el vermiyordu uykusunda besliyordum. Yani 4 aylikken acikana kadar uyandirma, birak uyusun dediyse o kadar saatten bisey olmaz diye dusunuyorum. Kritik dönemleri atlattılar artık korma. Hem merak etme acıkınca ortaligi inletiyorlar😄