Mommy_bee Habibeasel16 emzirmeniz gerekiyor sarılık degeri onemli doktor takibinde olun. Gerekirse mama verir doktorunuz daha sonra mamayı kesersiniz sorun olmaz. Ama ilerlememesi önemli vücudundaki sarılık belden asagı inmesin.
Mommy_bee Habibeasel16 kuzenimin bebeginin 3 ay devam etti sariligi anne sütü sarılığı diye bir seymis. 24 saat emzirmedi mama kullandi ve gecti.