Bebegin uykuya da ihtiyaci var yarim saat cok kisa bir sure. Benim ikizlerim hem düşük kiloda hem de premature 36 haftada doğdu. 2 satte 1 besledim 3 saati gecmedim. Sarılık olmadılar. Beb emziriyorum önce snra sağdıgım sütümden veriyorum tabiki gittikçe artıyor. Yeni dogdugu icin memeyi iyi cekemez zaten ama öğrenecek hep memeye tutun emzirmeye çalışın.