BeybininAnasi morkalp test yapsanız daha iyi. Eğer varsa erken değil benimki iki gün gecikmeyle çıkmıştı.
Cascas19 morkalp eğer ilk adetinizse düzensiz olması normal. Ben de ilk adetten sonraki 3 ay içinde bi olup bi olmamıştım.
morkalp Cascas19 annem de öyle söyledi düzensiz olabilir dedi ama içime bir şüphe düştü işte bilemiyorum
zynn morkalp geri çekilme zaten bir korunma yöntemi değil. Olma ihtimali olabilir. Düzenli adet gören biriyseniz kan verin
morkalp zynn offff 3 yıl bu şekilde korundum düzenli olarak adet oldum hep niye böyle oldu şimdi hiç bilemiyorum gerçekten acayip stres oldum
Aselllll morkalp bende aynı durumdayım normalde 19 gunde bır olurum suan 21 gun oldu beklıyorum belkı hafta sonu olurum diye bakalım bebeğim cok kuxuk ve 3 4 yasına kadar cocuk düşünmüyordum 🤦♀️
Cascas19 morkalp o zaman diğer arkadaşların da dediği gibi bi test yapın. Fiyatlar ortalama 5, 25, 50 civarı. Ben hep 25lilten alırım ciddi şüphelerde.
zynn morkalp denk gelmiştir. Burda prezervatif kullanarak veya spiralle kalan da gördü bu gözler. Yani hiçbir yöntem %100 koruyucu değil