Merhaba hanımlar 🥲
Direk konuya giriyorum.. 9 aylık bir bebeğim var ve bebeğim 8 aylıkken yani kurban bayramı günü 20 Temmuz’da adet oldum.. daha da adet olmadım ve bugün aşırı mide bulantım var korkmaya başladım.. normalde adet döngüm 28 günde birdi.. 32 gün oldu nerdeyse hala adet olmadım normal mi acaba? Şunu da belirteyim; evliliğimizin ilk 3 yılı çocuk istemediğimiz için geri çekilme yöntemi ile korunduk çok şükür herhangi bir sürprizle karşılaşmadık ve yine bu şekilde korunduk umarım bu defa da bir sürprizle karşılaşmayız. Acayip huylandım kızlar ya hamile olabilir miyim sizce 😣😣