Kukuli00 bizimde ilk doğduğunda pişiği çok fazlaydı kontrole gittiğimizde mantara doğru gidiyor dedi. Kortizonlu krem yazmıştı doktor 1 kere sürdüm daha da kullanmadım korktum. Saf zeytinyağı kullandım pişiği geçirdi. Aynı durum mu bilmiyorum ama söylemek istedim.☺️