Kızlar 2 buçuk yaşında kızım var pişikleşmiş mantar dedi doktor trosdy ve fito krem vermişti kullandık fayda etmedi dünde doktor hipokort krem verdi sabah akşam sür diye kullandım ama şimdi baktım mantar olan kısımda kuruma ve hafif mantar kısımda çatlama vardı korktum bende kortizonlu krem olduğu için kullananlar cevap verirse çok sevinirim