Brrn8890 senin obez desigin çocuk 3 ayında dönmeye 4 ayında emeklemeye 6 ayında ayağa kalkmaya 9 ayında da yürümeye başladı obez kime göre neye göre eğer kilo hareketlerini kisitlamiyorsa sorun yoktur ayrıca bu çocuk 4 kilo doğdu her ay 4 aya kadar 1 kilo almış gayet normal benim çocuğuma laf söylemek sana düşmedi kaç çocuğun kilosu burda böyle. Üstelik kızim kiloluydu şuan 3 yaşında herşeyi normal kilo hareketlerini kısıtlandığı sürece sıkıntı yok benim için sıkıntı olsaydı kızımda olurdu.