elfcfcbz ben verdim düzeltilmiş 2-3 aylıklardı sanırım. Gündüz uykusuna alıştırdım önce. Beyaz gürültü açıyordum, kalın perde var odalarında, odayı loş yapıyorum ve odadan çıkıyorum. Bazen yarım saat uyumadıkları oluyor, yanlarına hiç gitmiyorum (ağlama krizine girerlerse ayrı) kendi kendilerine sızmalarını bekliyorum. En başlarda ağladılar zırladılar. Çok ağlarlarsa beşiklerini salladım ama asla ayakta sallamadım. beşikte sallamayı da yatırdığım gibi yapmadım, ağlama durumlarında sakinleşsinler diye yaptım. Gece uykusunda da sanırım een etkili şey yıkayıp yatırmak. Şuanda düzeltilmiş 8 ay 8 günlükler, taburcu olduklarından beri daha gündüz hiç yıkamadım. Hep akşam 7-8 gibi yıkadım, mama içirdim ve yataklarına koydum. Beyaz gürültü açtım ve yine aynı şekilde ağlama krizine girmeden asla yanlarına gitmedim. Şuanda o kadar güzel bir uyku düzenleri var ki. Akşam 20.30-21.00 gib en geç gece uykusuna geçiyorlar, bir daha sabah 09:00-10:00 a kadar deliksiz uyuyorlar çok şükür. 2 ay öncesine kadar gece beslemesi için sabah 6 gibi kalkıyordum. Doktor onu da kaldırdı. Bir süreden sonra alışkanlıktan dolayı kalkarla, uyku terbiyesi olsun dedi. Böyle olunca sabah ta uyanmıyorlar artık.