elfcfcbz Ortada duruyordum işte beşikte sakinlestirmeye çalışirdim,eşimde yardimciydi evde olduğu zamanlar,ya da annemde olurdu. benim oğlum huzursuzdu o zamanlar genelde onu alirdim. Kızım nerde olursa uyurdu şanslıydim biraz o yüzden. Siz sırayla alacaksınız pis pis diyeceksiniz bı yandan öteki sakinleşir belki besikte