Tazeanne3434 ilk dozda sadece çok çok az kol ve boyun ağrısı yaşadım ama 2. Doz ben de ağır geçti 😞 akşam 8de vuruldum sabah kemiklerimin etlerimin ağrısından kalkamadım resmen ve çok kötü bir baş ağrısı 😰 inşallah sizinki en hafif şekilde geçer🙏🏻 Çocuk olmasa 2 gün yataktan çıkmadan uyurdum o derece kötüydüm 🤕