DuruAlcin şoyle soyleyeyim hep mastit oluyorum en kotusuydu son yaşadığim .cok uzun surdu bugune kadar fayda eden hic birsey fayda etmedi. Tabi ben aksilik de yasadim mesela o gün Kombi bozuldu duşa giremedim süt sağma makinesi bozuldu en son çare lahana dediler Eşim bildiği manavları haber salmış bir tanesi de Bursa meyve sebze halindeymiş 3 saat uzaklıkta bize Bursa o kadar uzun süre Çektim ki bir de Bayağı kötü hale gelmiştim Ne mesajlar Ne kompresler yani Yapmadığım şey kalmadı lahana gelir gelmez buzluğa attım 5-10 dakika sonra çıkarttım koydum anında mı etki eder gerçekten çok şaşırdım tavsiye ederim O yüzden hatta buzluğumda saklıyorum 1 yaprak