DuruAlcin hastaneye gidin bence bebeğim bir buçuk aylık ben arada hala çekiyorum ve serum yemeden asla kendime gelemiyorum. Ateşim kırklara kadar çıkıyor çok fazla ileri giderse antibiyotik kullanıyorum anca öyle oluyor. Çok geçmiş olsun canım inşallah düzelir. Şuan bende de biraz sertlik var sürekli ya sağıyorum ya emziriyorum bakalım