Lavinia07 bizde Bursadayız. Güzel bir şehir ama hem çok kalabalık hem de Suriyeli çok. Bu yüzden kiralar falan çok pahalı. Komşuluk yok, olanlar yıllardır oturan ev sahipleri.. Lojman bile yok ortam oluşturabileceğim 🤔😂 Pandemiden dolayı zaten gelip gitme de olmuyor, Şehir hastanesinde çalışıyordum hamilelik olunca ara vermiştim kaldım öyle😂