Ysg0 Gaziantep, maalesef 😌 Hiç sevemedim bu şehri bir de lojmandayız, Antep de yüksek çoğunlukla Antepliler var tercih ile gelen hep memleketi olanlar. Komşularımızın sülalesi, ailesi burada olunca çok da bizlere hevesli değiller 😆 Yalnızım dostlarım yalnızım🤭