Egeasaf20 En_guzel_yanim benım de boğazım yanıyor gıcıklanıyor yutkunamıyorum afedersiniz karnım ağrıyor ishal vardı ateş yok korkuyorum ya bence bu belirtilere teste yapmazlar
acemiannedrnm Ben inanmamıştım bu hastalığa. Öyle bi vurdu ki feleğim şaştı. Sülalecek pozitif çıktık. Tam bitti derken eşim yakalandı. 1 ay olacak hala karantinadayım. İlk günler çok zor ama alışıyorsun. Çok zor. Cümle kuramayacak hale geliyorsun.