Eşim bugün test oldu ve pozitif. İnanır mısınız hayatımın en kötü günü diyebilirim. Beraber oturduğumuz koltukta oturamıyoruz. Beraber yemek yediğimiz masada eşimin sandalyesi boş. Beraber baş koyduğumuz yastık boş. Oğlumu sevemiyor. Ve en kötüsüde sarılamıyorum. Gözümün önünde ama dokunamıyorum. Allahım kimseye böyle bişey yaşatmasın. İnşallah tez vakitte atlatırız. 😞