Benim hikayem ise şu şekilde ben 39+2 haftada sabah sancılarım başladı herşey o kadar güzel ilerliyordu ki 8 cm açılmam olmuştu ben gülüp eğleniyordum suyum henüz patlamamıştı neyseki doktorum nst de bebeğimin kalp atışlarını ve sancımı iyi karşılamadı doğumhaneye alındım suyumu patlattı ve farkettik ki kakasını yapmış acil olarak sezeryana alındım bi anda oldu herşey ve şuan iyiki diyorum ben akşamına ayağa kalkmıştım bebeğimi bile yatağından alıp kucaklamıştım bir haftada eski halime gelmiştim