Mickeylina hep normal doğum olacak dedim yapmadığım şey kalmadı yürüyüş pilates squat ahududu yaprağı çayı vs.. 39+2 de 3 Ağustos günü kontrole gittik ve kızımın her yerine kordon dolanmış 1 haftadır beslenmeyi kesmiş,nst de kalp atışları çok sıkıntılı çıktı 4 kere nst çekildi en son doğumhaneye gönderdi doktorum tekrar nst çekildi,ve beğenmedi yatış verdi,2 oksijen tüpü bitirdik suni sancı takıldı ve kızımın kalp atışları tamamen gitti nst de bi anda acil sezeryana alındım kızım sağlıklıydı gerisi hiç önemli değildi bugün 17 günlük olduk çok güzel bişey rabbim isteyen herkese nasip etsin🙏🏻