Mom62636362 bugun dr gıttım kan verdım muanede ettı alttan hatta bı sorun gormedı kese suanda olusmamıs pazartesı kan degerlerınde yukselme gorursem eger 1 hafta sonra keseyı gormek ıcın cagırıcagını soyledı ben ilk gebelıgımdede 2 ayımda hafıf kanamam olmustu progestan kullanmıstım onuda soyledım dr ama dr suanda kese olusmadıgında progestan veremıyecegını keseyı gordukten sonra mudahale edebılecegını soyledı canım oglum cok sukur suanda 2 yasında