Yarın regl günüm ama dün test yaptım cift cizgiyi gördüm bugünde dr gittim kan testim bthcg 620 cıktı dr pazartesi tekrar kan vermemi yükselme olup olmadıgına bakıp ona gore 1 hafta sonra keseye bakmak ıcın cagırıcagını soyledı ama bende 2 gundur kahverengı lekelenme var ama cok degıl peceteye sildikce gelıyor sızce düzelirmi kızlar bısey olmaz demi 😔 2 gebelik bu arada 2 yasında bır oğlum var..