Mirosunannesi sürekli mız mız ama son 1 haftadır bir tuhaf. Aynı anda hem uyumak, hem oynamak, hem de meşgul tutulmak istiyor. Mamayı geri püskürtüyor sonra mama için ağlıyor. Uykuları zaten kötü bir bebekti ne yazık ki ayağımda salladığım müddetçe uyuyordu şimdi sallarken de uyumuyor. Ek gıda yemiyor. Hep sinirli gibi memnun edemiyorum. Sabah 5 de kalkıyor gece saatte bir yarım saatte bir ağlayarak kalkmaya başladı 🤷♀️ bende şaştım ama bebek bunlar çok da neden aramamak lazım 😁