Egeasaf20 geçmiş olsun canm inşallah korona değilsinizdir. 15 gün önce bende öyle oldum klimanın altında kaldım diğer gün baş ağrısı mide bulantısı burun akıntısı hapşırık evde kendi yöntemlerimle atlattım ama yine de karantinaya girdim korona geçirenler zaten normal griple koronanın çok farklı olduğunu söylüyor yani aslında anlıyormuşssun korona mı değil mi bende tat ve koku gitmedi ama yine de kendini takip et duruma göre doktora görün derim geçmiş olsun