Egeasaf20 Anneler başım ağrıyor boğazım yanıyor gıcıklanıyor halim yok afedersiniz karnım ağrıyor ishal var midem bulanıyor virüs mü belirtiler tat alma koku alma var ciğerlerim ağrıyor gibi sanki camın altında uyumuştum virüs mi belirtiler çözemedim
CatBoy Egeasaf20 Test vermeniz doğru olur. Benim sadece boğaz ağrım, burun tıkanıklığım ve hafif kemiklerimde ağrı vardı pozitif çıktı testim. Geçmiş olsun
Minigimm1 Egeasaf20 geçmiş olsun, test yaptiracaksan hastane dışındaki yerlerde aile hekiminden onay istiyorlarmış canım bilgin olsun
GoGirl Egeasaf20 tat koku sonunda gidiyor gidip test verin gecmis olsun asi olanlara bulasiyor 3 doz olanlara bile
Egeasaf20 Merve teşekkür ederim yani test yaptırmam gerek mi acaba hemen test yapıyorlar mı onu da bilmiyorum
CatBoy Egeasaf20 Acile çıkmıştım ben ilk yapmadilar evet allerjik astımım var diye allerji ilaçları yazdı. Akşam tekrar gittim yaptılar bu kez
Cheddar Egeasaf20 eşim tek doz biontech olmuştu bulaşıyor. Test yaptırmalısınız belirtilerinize göre olabilir çünkü. Aşı sadece hafif atlatmayı sağlıyor
Bebisveannis Egeasaf20 tabii ki bulaşıyor, aşı bulaşı engellemez hafif atlatmanıza yarar. İki doz olup üzerinden en az iki hafta geçmesi lazım en yüksek koruma icin. Zaman kaybetmeden test yaptırın
Egeasaf20 Cheddar gidip şikayetlerimi dile getirsem yapıyorlar mı tat ya da koku kaybı bitmeden yapmıyorlar diye biliyorum
Cheddar Egeasaf20 tat koku herkeste gitmiyor. Eşimde hiç gitmedi bende gitmişti. Bu belirtilerle hayli hayli yaparlar merak etmeyin