Angel35 bebeğim prematüre doğdu, yoğun bakımda 3 hafta biberonla beslediler. Eve çıktığında gayet sağlıklıydı ama çenesi çok zayıftı ve aşırı uyku hali vardı. Alıştığı sisteme devam ettim. Her seferinde de meme teklif ettim unutmasın diye. Tam kuvvetlendi derken tazyik problemi başladı. Bir takım çözümleri var ama ben de etkili olmadı. Ben de işe başlayacağım o yüzden makine ile sağımı bırakmam mümkün değil. Hala meme veriyorum iyi zamanlarını yakalayıp emiyor ama süt çok inince balık gibi çırpınıp ağlıyor 😢 biberona alıştırmak da zor. Bizde başından beri olduğu halde daha yeni olması gerektiği gibi kavrıyor kuzum