hunilimomm YeldaKuzey barbunya bamya be domates koydum şimdilik turşu fasülye melemen yapmadım daha domates fasülye pahalı suan 😂😂
hunilimomm YeldaKuzey doğradım poşetle koydum kışın yemeklerin içine biraz bölüp koyuyorum bamyanın içine koyucam
ikizbabymom YeldaKuzey yap yap hiçbişey olmuyo ama tamamen çözünmeden kullanacaksın kızartsan bile yoksa güzel olmuyo ben biberi kızartıp koyuyorum ayrıca bütün bütün kahvaltıda çıkarıyorum o da iyi oluyo
Zerinelif YeldaKuzey yeşil fasülye,menemen , kurutmalık yeşil fasülye, patlıcan kabak biber hepsinden az az yaptım kaynanamlar la yapacağız bide yeşil fasülye turşusu yaptım çok severim kendilerini
Selcan Aryamm06 tesekkur ederim bu yıl ilk defa denemek istiyorum bende koycam allah nasip ederse ☺ Rabbım sağlıkla yedirmeyi nasip etsin herkese insallah
mirayyy20-20 YeldaKuzey 35 kavanoz domates sosu yaptım fazla fazla yeterli anneme ve gorumceme de vericem inşallah. kırmızı yeşil biber doğrayıp koyucam dondurucuya bir de 5 kilo fasulye koyarım vaktim olursa belki şeftali konservesi yaparım kızım için yeterli bu yıl bu kadar
ezogelinn YeldaKuzey çocukla zor oluyor dün domates sosunu 4 saatte yaptım bu kadarına da şükür artik